Mässredovisning!

Det var alltså Hem och villa/ digital home/ hem 2006 som jag besökte igår. Det var verkligen jättemysigt!
Vi trängdes med folk i inredningsmontrarna, tittade och klämde och luktade på massor av saker, blev bjudna på chokladmousse av Mat Niklas, provlåg ursköna tempursängar, sjöng allsång med Anders Lundin, käkade flottiga hamburgare, träffade massor av trevligt folk , ja, listan kan bli lång...  :o) Absolut värt ett besök!

Med mig hem fick jag en Hottentott, sex små silverhjärtan, två keramiksvampar som jag ska lägga i adventsstaken och typ hundra miljoner brochyrer :o)

hottentott     brochyrer

hjärtan    svampar

Bilder: Pysselpinglan

Kommentarer
Postat av: cleopethra

Jag missade mässan här i Gbg, pga sjukdom. Tyvärr. Bra att Du hade kul! :-)

Postat av: heidi

Så fine saker du fikk med deg. Måste varit roligt at gå der på messan :)

2006-10-22 @ 17:50:38
URL: http://julie-k.blogspot.com
Postat av: Frida

Fina fynd!

2006-10-22 @ 19:10:14
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Postat av: Frida

Finfina fynd! Hoppas att du hade trevligt sällskap med dig också - det betyder så mycket en sån dag att ha en god vän med sig. Någon som också vill stanna och titta på allt och som inte vill stanna resten av dagen i Tempursängen. (oups)
Fick du möjligtvis chansen att sjunga i Anders Lundins mick?

2006-10-22 @ 21:45:34
Postat av: Europenewsnow

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2010-10-05 @ 10:53:21
URL: http://www.europenewsnow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback