Betongit på uteplatsen

Idag har jag varit helt ledig! Vädret har varit underbart så jag har passat på att göra lite höstfint på vår lilla uteplats!
I Somras gjorde jag massor av betonglöv som jag nu gjorde ett litet stilleben av tillsammans med ett gäng små ljuslyktor från IKEA. Jag åkte även till Plantagen och köpte ljung. Ljungen satte jag i Betongkrukor. Jag älskar kontrasten mellan den lilarosa ljungen och den grå betongen.

Idag blir det premiär för egentagna kort! Jag måste säga att det va svårare än jag trodde att få fina bilder, jag har som aldrig pysslat med fotografering förut.  Ni får ha överseende med mej! :o)  Men skam den som ger sig!

ljung1  ljung2

löv2  löv1

Bilder: Pysselpinglan
   

Kommentarer
Postat av: fia

vad pluggar du till syrra för? du är ju grym på det här... :D är du säkert på att vara syrra oxå iofs... ;)

Postat av: Frida

Så grymligt fint!
Ta med löven hem till mig - jag ser framför mig hur fina de blir på vår förfallna baksida!
/Fridolin

2006-09-28 @ 23:35:22
Postat av: anna

Jättefina foton ju. Jag är speciellt förtjust i det med ljungkvisten på kanten av fatet.

2006-10-12 @ 18:10:12
URL: http://www.lillaanna.com
Postat av: Sverreeira

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2008-09-25 @ 09:15:51
URL: http://sverreeira.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback