Finfina korgar

Å! Jag kan inte hålla mej! Så nu när maken grejjar med kameran så passar jag på att blogga lite, det är ju beroendefamkallande! Det är så spännande att se om nån har lämnat en kommentar och så... Jag blir hemskt glad för alla uppmuntrande kommentarer- Tack!!

Jag bara älskar de här korgarna från
IKEA! Såg dem första gången hos min svägerska, som är min pysselguru och stora inspirationskälla när det gäller pyssel och inredning. Allt hon tar i blir som bara mysigt!
Nåja, åter till korgarna -egentligen är de till för badrumsförvaring, men jag tycker man kan ha dem till brödkorgar, pysselförvaring, bara låta stå framme med trevliga tidningar i, leksaksförvaring eller vad som helst! De heter LIDAN och är tillverkade av propenplast. Billiga är de också! Settet om fyra kostar 99 kronor! KÖPKÖPKÖP!!! :o)

lidan

Bild: IKEA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback